8ª sesión: OS SENTIDOS
Para organizar a actividade dividimos ao grupo en diferentes estacións, adicadas aos diferentes sentidos para traballalos destas maneiras:
- VISTA (memoria visual):
Nunha caixa pechada agóchanse 15 obxectos, poderemos observalos durante 15 segundos antes de volver pechar a caixa, e finalmente comprobaremos cantos obxectos podemos nomear de memoria!
- TACTO (recoñecemento táctil):
Nunha caixa con 2 buratos para as mans agogochamos varios obxectos que debían ser identificados empregando unicamente o sentido do tacto.
- TACTO (buscar parellas):
contamos con tarxetas que teñen diferentes texturas. Deberemos atopar as tarxetas que son iguais (parellas) unicamente empregando o tacto. So poderemos voltear as tarxetas para comprobar o resultado ao final!
- TACTO (manipulación de texturas):
outra estación presentaba ao alumnado unha selección de texturas pouco comúns, pola súa viscosidade, flexibilidade, elesticidade, rugosidade, aspereza, etc. Foi unha boa maneira de traballar as diferentes sensacións táctiles e poñerlles nome.
- TACTO (dominó):
para a seguinte actividade o alumnado tivo que vendar os ollos para anular o sentido máis predominante de todos, a vista. Así, mediante o emprego do tacto, había que ir agrupando as fichas deste "dominó táctil".
- OLFACTO (recoñecemento e descrición):
para traballar o olfato debemos novamente anular o sentido que máis empregamos comunmente, a vista. Deste xeito activaremos o funcionamento da nosa "pituitaria" e non enganaremos ao cerebro con información complementaria.
Nesta estación debemos recoñecer os diferentes produtos empregando únicamente o olfacto, e intentar describir estes olores con palabras:
Por último descubrimos todos os produtos, nomeámolos e describímolos para mellorar o noso vocabulario relacionado co olfacto:
- OÍDO (recoñecemento - formar parellas):
nesta última estación empregaremos o oído para identificar o contido dunhas caixiñas, axitándoas como se fosen maracas.
Debíamos tentar formar parellas coas caixas que tiñan o mesmo contido, identificándoas só a través do oído:
Comentarios
Publicar un comentario